Het einde van ons project met MUS-E was de tentoonstelling in het GUM. We kregen een rondleiding in het museum. We eindigden bij de tentoonstelling van onze kunstwerken. Familie en de leerlingen van het zesde leerjaar waren erbij.
TOP! Met dank aan kunstenaar Rasa en Tom van MUS-E.









