Schoolreis Eurocity
Wat een super fijne dag hadden we met z'n allen!
Dai dai, let’s go!
Supporteren jullie ook mee voor de Rode Duivels op het WK?!
Onze boten gaan varen!
Vorige week maakten we boten in de klas. Ze zagen er goed uit maar we wisten nog niet of ze konden drijven. Dat gingen we vandaag testen. En goed nieuws: ze bleven allemaal drijven!
We maken een boot
We maakten in kleine groepjes een boot nadat we leerden over zinken en drijven. Volgende week gaan we onze boten testen in de Blaarmeersen. Benieuwd of ze zullen drijven…









